2012. február 7., kedd

Ásványi kövekkel ülőpárna, hogy egészséges légy - Jelenlegi ára: 5 500 Ft

JADE ülőpárna ásványi kövekkel. Ajándékba kaptam, de megelőztem a szeretteimet és előtte vettem egyet magamnak. Hogy mire jó ez a  az ülőpárna  aminek az   átmérője:   36  cm és  a nettó tömege:   1. 4  kg. .   A  kis  papiron  olvasható.   VILLÁMÁR  ESETÉN ÉN ÁLLOM AZ AJÁNLOTT  POSTA  DIJÁT!!    háztartásomban fellelt papircsomagolást részesitem előnyben, vastagon ragasztózva igy ne bubis boritékban, vagy diszcsomagolásban várdd a terméket, tehetném dobozba is, de akkor a vásárló többet fizetne a postáért ami szerintem felesleges!!!


Jelenlegi ára: 5 500 Ft

Az aukció vége: 2012-02-25 10:40
. Ásványi kövekkel ülőpárna, hogy egészséges légy - Jelenlegi ára: 5 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése